Britain-by-Bus.reismee.nl

Terug naar de Middeleeuwen!

Hallo allemaal, daar zijn we wéér!
Vandaag zijn we van Stratford-upon-Avon iets naarboven gereden (14km), naar het plaatsje Warwick. Er is daar een grote burcht, helemaal in oude staat gerestaureerd! Leuk om te zien, en mss was er nog een jonkvrouwe te redden! ;-)
De burcht wat imposant (zie foto's) en heel wat leuke plaatjes kunnen schieten, ook van een roofvogel-show. Nog even het dorpje binnen 'gepiept' en rond gereden....toen weer terug naar ons hotel in Stratford, omdat deze schrijfster, erg vermoeid was en zelfs zat te slapen in de burcht tijdens de koffie...... net als gisteren in 'het kippenhok' in Oxford..... de 'accu' is bij mij helaas, 1x opgeladen,al snel weer leeg.
Dus in het hotel ben ik weer gaan slapen en is Stella er alleen op uit getrokken in Stratford-upon-Avon. Na m'n slaapje....gingen we samen nog een keer Stratford in. Stella had een paar mooie plekjes gezien, die ff op de 'kiek' moesten (zie foto's) en ze had een leuke pub/restaurant ontdekt waar we zouden gaan dineren! :-) 't Was een simpel diner, maar prima te eten (surloin steak en frites)....in ieder geval geen 'rare' champignonne-soep enzo! ;-)

Nu weer in het hotel gaan we vroeg ons bedje in....geen lang verhaal dit keer! De foto's zeggen genoeg denk ik! ;-) Morgen gaat de wekker al heel vroeg. We zijn van plan om via de Cottswolds naar Bath te rijden, en vanauit Bath bij goed weer naar Longleat House & - safari park (ik heb er ooit eens een mail over rond gestuurd). Van daaruit gaan we eind van de middag, begin van de avond door naar Salisbury, waar ons volgende hotel is voor 2 nachten.
Weltrusten allemaal, geniet van de foto's, en tot snel! :-)