Britain-by-Bus.reismee.nl

Brighton! :-D

Vandaag een verhaaltje van mij (Stella)!

Renee is een beetje erg moe en dat internet hier in de hotels is supertraag!
Het was 'n heerlijk weertje, zo'n 19 graden half bewolkt.

We zaten rond 9 uur aan de ontbijttafel met lekkere koffie zowaar! Het was van die filterkoffie in een pot met een staaf erin die je in moet drukken, weet ff niet meer hoe dat heet maar was wel lekker.Verder was het ontbijt prima in orde met zelfs vleeswaren en 2 soorten kaas nou,nou wat een verwennerij!

Na het ontbijt naar Brighton gereden,leuke toeristenplaats met de wel bekende pier. Wat een drukte weer met al die auto‘s, zelfs onze 'Bea' (lees tomtom) was in het warretje want ze stuurde me een doodlopend straatje in waar ik niet kon keren maar achteruit terug moest pfff, maar het is allemaal goed gekomen en we hebben ons prima vermaakt en Renee heeft weer een paar honderd foto's geschoten en gefilmd.

Morgen tuffen we weer verder richting ons laatste hotel in Canterbury. We gaan dannog even een bakkie doen in Bexhil-on-sea waar een kennis werkt en woont (Jackie oftewel; Jacqueline). Dan door naar het plaatsje Rey en daarna naar ons hotel, maar daarover morgen meer en dan hoop ik dat onze vaste schrijfster van deze rubriek het weer overneemt, die kan het veel beter dan mij!

Reacties

Reacties

Susan

Nou ,jij doet het ook prima hoor en we zijn weer helemaal op de hoogte van jullie belevenissen .Leuk om te lezen en veel plezier nog !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!