Britain-by-Bus.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo Allemaal!

Welkom bij onze reisblog; 'Britain by Bus'!

Hier kunnen jullie fijn een stukje mee lezenvan alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis 'by Bus' door een stukje Engeland! Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenen flitsendefoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je inhet profiel.

Wat is het plan....

Welnu, deze twee, Stella & Renée, inmiddels ietwat oudere 'jonge blomme', gaan op doorreis door midden- en zuid Engeland! Een heus avontuur, alleen al omdat je er links moet rijden, en je dat niet moet vergeten óok!!!

Laughing

We gaan zaterdag de 12e mei 2012 begin van de avond aan boord bij Hoek van Holland, om erna te vertrekken (met ons hele hebben en houden in de bus) naar de mooie kust van Engeland. We komen na, wat ik hoop een rustig nachtje, aan bij Harwich. Waarna we, na de douane gepasseerd te zijn, vertrekken aan de linkerzijde van de weg,

Wink
het Engelse landschap in! We komen 's ochtends daar aan, geen probleem op zich, maar het hotel in Colchester is dan nog niet gereed voor onze Dutchie Invasion! Dus wanneer we uit Harwich vertrekken, willen we via een klein weggetje (ook om het links rijden te oefenen) wat langs de kust omhoog rijden, en dan via allerlei kleine weggetjes weer met een boogje binnendoor, (ondertussen wat leuke dingen bezichtigen) naar Colchester rijden.

Enfin, de auto is gekeurd, alles zit er weer op en aan! Hihihi....

Laughing
het wordt een hele onderneming weer voor ons, om alle moois in dit stuk Engeland te ontdekken! Helaas zal ik regelmatig hele stukken Engeland moeten missen,
Undecided
omdat ik wegens behoorlijk ernstige vermoeidheidverschijnselen steeds in slaap sukkel....maar niet getreurd, we hebben nog een wat oudere 'jonge blom' bij ons!, en zij zal ons vast de ontbrekende gegevens willen verschaffen!
Wink

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!
We hopen dat het wederom een mooie, leuke en interessante reis gaat worden!
En laten we maar zeggen: 'We'll keep in touch!'

Cool

Leuk dat je met me meereist!

Stella & Renée

Reacties

Reacties

Carola

Heb nog een cadeautje van Gaby voor je liggen!

elly

Heel veel sterkte daar in engeland en kijk goed uit naar alles .Heel goed reis en geniet ervan
gr.Elly

Ankie

Lieve Renee en Stella! Veel plezier en geniet lekker samen van al het moois wat jullie daar allemaal gaan zien en beleven! dikke kus mee naar Engeland vanmij! xxx

Susan

hoi lieve Renee en Stella
Fijn dat wij een stukje mogen meereizen
en genieten ;-)

Ik wens jullie een goede reis en heel veel mooie momenten om samen van te genieten .

Dikke tuut van mij

Jan en Ria

hai zussie en schoonzusje wij wensen jullie een hele fijne vakantie en doe voorzichtig denk goed aan het links rijden en we kijken uit naar jullie mooie verhalen net als vorig jaar een dikke knuffel van ons en heel veel plezier xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

aran

Nou dames de reis is begonnen, hoop dat jullie een hele fijne vakantie gaan hebben.
Ik heb nu al weer zin om fotootjes te kijken van de omgeving.

I i Follow :)

Bianca en Ada

Hoi meiden,

Hoe jullie boot reis verlopen ik hoop voor Stella dat ze niet over de reling heeft gehangen HA HA. Nou meiden een heel mooi reis en be save. We houden jullie mooie reisblog in de gaten.

Xxjes Bianca en Ada

Ria

Hallo meiden gelukkig droog over, en al weer veel gezien leuke winkeltjes he Stella wou dat ik mee was
ja dat maak je niet gauw mee dat de deuren achter je sluiten. nou genieten nu maar meiden en tot morgen
waren leuke foto doeiiiiii kusjes van ons xxxxxxxxxxx

Marianne

Hè meiden, een leuke onderneming. Leuk idee om zo op stap te gaan. Ik hoop dat het weer meewerkt. Heel veel plezier op deze reis en ik zal jullie op de voet volgen. Ik voeg mijn e-mail mooi bij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!