Britain-by-Bus.reismee.nl

Sissinghurst Garden

Jaja daar ben ik weer (Stella), volgens mij wordt het niet druk bezocht hier maar als ik het niet doe dan is het ook weer niet goed! Dus nu het verhaaltje van vandaag....
Na het ontbijt richting Sissinghurst daar is een kasteel, nou ja wat er van over is hihi,met een grote tuin erbij.Uiteraard moesten ze daar ook weer 'nvette entree voor hebben. Het was heerlijk weer en same metRenee met de scoot door de smalle paadjes gereden van de tuin met de fotocamera en filmcamera in de aanslag. Natuurlijk wilde ze ook een shot vanaf de toren! Je begrijpt het al dat was mij taak, eenmaal boven zit er verdomme een bijennest tussen die oude stenen!!! Héel snel 4 fotoos gemaakt en als een speer weer naar beneden.Toen nog een bakkie gedaan daar met natuurlijk wat lekkers erbij en toen weer terug richting Canterbury gegaan. Renee had onderweg een tuincentrum gezien en daar moesten we even kijken (lees kopen). Nou we hebben daar aardig geshopt. Ze hadden ook kleding en schoenen, dus 2 blousjes een paar schoenen, een plant die Wysteria heet (soort blauwe regen) een grote pot,leuke gieter en een paar molentjes op een steeltje,kassa! Oh ja, en een zak aarde (dachten we) om de plant in de pot een beetje goed te kunnen vervoeren.Eenmaal uit de winkel moesten we de zak aarde links van de uitgang zelf pakken,het was een zak van ongeveer 30 kilo en met een zootje verse mest erin!! Gelukkig is het een gesloten cabine want het meurt als een gek daar achterin zeg!
Eenmaal bij het hotel de scoot er weer uit en togen we naar het centrum voor een English pie met een Guinness erbij voor mij en Renee een Strongbow het was erg smakelijk en een leuke lokatie in een tuin aan het water achterin het restaurant. In het trellie-rek zat een duivenjong op z'n mama te wachten. Renee was erg moe uiteraard van de lange dag dus gingen we na het eten weer retour hotel en ze ligt lekker op bed te zappen na een dutje en ik dus hier te typen met een biertje van de bar erbij.Het is in de kamer erg warm, en we zitten in de nok en het was vandaag zo'n 26 graden, dus dat wil wel!

Morgen denk ik geen verhaaltje,we gaan naar Dover voor de overtocht naar Calais en rijden dan naar Brugge voor een nachtje over anders is het wel erg ver naar huis.

Reacties

Reacties

Gracy

Niet druk bezocht hier? k lees wel hoor, en wie weet hoeveel mensen nog meer. Terugschrijven is wat anders, als ik zie hoe leuk jullie allebei schrijven dan word ik daar helemaal verlegen van. Maar k heb je gelezen dus, dat wilde ik even laten weten.
Groetjessss, gracy

aran

Of het niet druk bezocht is weet ik ook niet, maarrrr ik lees ook mee, en geniet zo mee van jullie reis.
Nou ja genoten, want ik las een bericht hoger dat jullie weer thuis zijn.

Stella

Haha was even een test,inderdaad lezen veel mee maar reageren niet altijd. We zijn weer thuis maar ik heb nog vakantie dus zolang het mooi weer is af en toe lekker terrasje pakken! Groetjes allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!